Re: Bramka TPSA->NASK

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 19 Aug 1998 - 13:17:44 MET DST

Dnia 19 Aug 98 o godz. 0:06, Piotr Strzyżewski napisal(a):

> Odpowiem tak - nie jestem upowazniony do odpowiadania na takie pytania.
> Z drugiej jednak strony - nie do końca wiem jak sie ma sprawa z
> Cyfronetem, więc odesłałem do bardziej wiarygodnych zródeł.

Z tego, co pytalem jeszcze przed wakacjami w Cyfronecie, nikt mi nie mowil,
zeby mialy byc jakies ograniczenia w dostepie do Pol34, gdy juz Cyfronet sie
podlaczy... (chociaz z drugiej strony, nikt tez wprost nie powiedzial, ze
takich ograniczen *nie* bedzie). Natomiast co do www.pol34.pl, to nie ma tam
zadnych konkretnych informacji, same ogolniki.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl