Re: ZOOM 56kbps nie dziala wieczorem z TP SA

Autor: Steven Jurczyk (steve_at_home.pl)
Data: Mon 17 Aug 1998 - 21:13:23 MET DST

> Mam cos podobnego z US Sportster 33.6 w Krakowie. Jak na moj gust
> wyglada na to , ze wieczorem , gdy ilosc dzwoniacych wzrasta ,zajmujac
> kolejno modemy , tym ostatnim dostaje sie jakis nietypowy sprzet.
> Modem sie z nim nie dogaduje i klapa.
>
> Na razie mam Zoom 56K DualMode i nie narzekam , aczkolwiek dopiero
> raz zaswiecila sie w nim dioda 56K ;)

W przypadku wiekszosci wojewodztw (tam gdzie jest ISDN) nie ma pojecia
gorszy sprzet. Wszystkie porty obsluguja Remote Access Servery - a te
zakupione przez TPSA do najlepszych i najpopularniejszych nie naleza. Modele
ktore ma tpsa obsluguja do 120 lini ( w tym 60 analogow) rownolegle - no i
przy maksymalnym wykorzystaniu sie po prostu nie wyrabiaja. Czesc operacji
wykonywana jest per osobny chip na kazde wejscie, ale wiekszosc wykonywana
jest przez glowny proces (jeden???) na cale urzadzenie.