Re: podkupywanie domen

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 18 Aug 1998 - 14:44:36 MET DST

www.nasa.gov, dla scislosci.
> i co ? amerykany sobie z tym jakos poradzily. www.nasa.com mialo sadowy
> nakaz zmiany adresu internetowego.
O *sadowym* nakazie nic nie slyszalem. InterNIC zawiesil im domene, zgodnie z
wlasnym regulaminem, wg ktorego, jezeli KTOKOLWIEK majacy prawo do danej
nazwy (w tym przypadku NASA) zglasza JAKIEKOLWIEK pretensje do
zarejestrowanej przez kogos innego domeny o tej samej nazwie, domena jest
natychmiast zawieszana do czasu rozstrzygniecia sporu (czasami to oznacza
"swiety Nigdy"... ;-))
I wcale mi sie taka regula (i nie tylko mnie) zbytnio nie podoba...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl