Re: ZOOM 56kbps nie dziala wieczorem z TP SA

Autor: Krzysztof Pulapa (jimi_at_samorzad.admin.pk.edu.pl)
Data: Mon 17 Aug 1998 - 17:17:32 MET DST

Alek <alek_at_sam.samorzad.pw.edu.pl> wrote:
> Mam taki problem:
> Na Zoomie 56kbps flex nie moge sie dogadac z TP SA.
> Co dziwne problem wystepuje wylacznie wieczorem :-O
> W innych porach lacze sie bez problemow z predkosciami bliskimi
> maksymalnej. Aby bylo jeszcze dziwniej, kiedy wieczorem nie moge sie
> dogadac Zoomem 56, bez problemu wchodze do sieci Zoomem 36k bps, z
> drugiego komputera.

 Mam cos podobnego z US Sportster 33.6 w Krakowie. Jak na moj gust
 wyglada na to , ze wieczorem , gdy ilosc dzwoniacych wzrasta ,zajmujac
 kolejno modemy , tym ostatnim dostaje sie jakis nietypowy sprzet.
 Modem sie z nim nie dogaduje i klapa.

 Na razie mam Zoom 56K DualMode i nie narzekam , aczkolwiek dopiero
 raz zaswiecila sie w nim dioda 56K ;)

--
Pulapa Krzysztof , Politechnika Krakowska
  E-mail: jimi_at_irc.pl, jimi_at_samorzad.admin.pk.edu.pl, jimi_at_samorzad.ml.org