Re: podkupywanie domen

Autor: Piotr Strzyżewski (gucio_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 13 Aug 1998 - 10:33:21 MET DST

Jacek Zapala wrote:

> A czy takie organizacje istnieją i mają o tym pojęcie?

Wypraszam sobie (w imieniu mojej firmy i naszego klienta). Od dawna
istnieje domena silesia.pl obslugiwana przez Centrum Komputerowe
Politechniki Slaskiej i w tej domenie (obok kilku innych firm i
"niefirm") jest m. in. poddomena sejmik.silesia.pl ze swoim
www.sejmik.silesia.pl.

gucio

--
gucio -> Piotr Strzyżewski