Re: podkupywanie domen

Autor: Jacek Zapala (jacek_at_tg.com.pl)
Data: Thu 13 Aug 1998 - 00:27:35 MET DST

On Wed, 12 Aug 1998, Michal Jaskolski wrote:

> A gdzie napisałem, że CO komuś podkupiło domeny?
> Wspominałem tylko o "sprawie" CO.
>
> BTW: Jak wam idzie "porządkowanie Internetu"? Czy jakiś serwis
> informacyjny pod jednym z wykupionym przez was adresów już funkcjonuje?
> A zaczęliście już pisać do szefów firm z adresami w ".com.pl" lub ".pl"
> żeby w ramach "porządkowania Internetu" wykupiły u was subdomeny?

Chyba mylisz (celowo i złośliwie, IMHO) Centrum Oprogramowania z NASKiem
rozsyłającym ulotki do klientów swoich klientów z propozycją swoich usług.
BTW, NASK się tłumaczył, że użył tylko adresów, które i tak są publicznie
dostępne w bazach RIPE.

> << Projektowanie stron WWW, reklama i promocja w Internecie >>
> => dział Internetu, http://www.sprint.pl/~jj/www/
> << Ogonki 97 - konwerter polskich znaków w dokumentach HTML >>
> => dział oprogramowania, http://www.sprint.pl/~jj/apps/

Toż to nie sygnaturka, a bezczelna reklama na liście dyskusyjnej !

        Jacek Zapała

PS. Nie mam nic przeciwko NASKowi jako całości czy też większości
pracujących tam ludzi, ale jeśli chodzi o sposoby działania ich
marketingowców, to @#$#%#!!!!