Re: podkupywanie domen

Autor: Michal Jaskolski (jj_at_sprint.pl)
Data: Wed 12 Aug 1998 - 23:09:47 MET DST

Artur Grzymala napisał:

>: Nic. Po sprawie "Centrum Oprogramowania" (http://www.firm.pl/ i
>: kilkadziesi+-t innych adresów) nic nas ju? nie mo?e zdziwiae ;-)
>
>Przepraszam, ze sie wtracam, ale komu i jakie domeny podkupilo
>Centrum Oprogramowania?

A gdzie napisałem, że CO komuś podkupiło domeny?
Wspominałem tylko o "sprawie" CO.

BTW: Jak wam idzie "porządkowanie Internetu"? Czy jakiś serwis
informacyjny pod jednym z wykupionym przez was adresów już funkcjonuje?
A zaczęliście już pisać do szefów firm z adresami w ".com.pl" lub ".pl"
żeby w ramach "porządkowania Internetu" wykupiły u was subdomeny?

>email: artur malpka zoo tutaj

Michał Jaskólski

<< Projektowanie stron WWW, reklama i promocja w Internecie >>
      => dział Internetu, http://www.sprint.pl/~jj/www/
<< Ogonki 97 - konwerter polskich znaków w dokumentach HTML >>
      => dział oprogramowania, http://www.sprint.pl/~jj/apps/