Re: Kto ma prawo do domeny?

Autor: Adam Kozubowicz (tapir_at_interdata.com.pl)
Data: Wed 05 Aug 1998 - 11:38:09 MET DST

Grzegorz BRZESKI wrote:

> [...]
> domeny ktorych nie chce zarejestrowac dla naszych klientow.
>
> NASK na pytania dlaczego nie zarejestrowal w terminie (wyznaczonym we
> wlasnych zasadach) domen, odpowiada:
>
> - nie podajac podstawy na jakiej odmowil rejestracji
>
> - nie udziela pisemnej odmowy pomimo kilkakrotnej prosby o nia
>
> - bez jakichkolwiek podstaw rzada wyjasnien dlaczego
> takie domeny sa rejestrowane
>
> - nie umie podac uchybien w rejestracji domen z naszej strony
>
> A wiec NASK nie jest w stanie nawet rejestrowac domen wedle wlasnych
> zasad i w terminach przez siebie ustalonych.

Hmmm, nieładnie z ich strony. Wychodzi więc na to, że nadal niewiele się
tam zmieniło. Choć muszę szczerze powiedzieć, że ostatnimi czasy,
przynajmniej dla mnie byli OK. Praktycznie żadnych problemów.
Rejestrowali co chciałem w rozsądnych terminach. Odmówili rejestracji
jednej domeny, ale tutaj akurat mieli rację bo nie pasowała do RFC.

W takim razie mogę tylko życzyć powodzenia w nękaniu.
> --
> Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska Sp. z o.o.

Pozdrawiam
Adam Kozubowicz

--
InterData s.c. | Internet Provider | http://www.interdata.com.pl/