Re: Kto ma prawo do domeny?

Autor: Grzegorz BRZESKI (gregory_at_webcorp.com.pl)
Data: Tue 04 Aug 1998 - 23:27:06 MET DST

Adam Kozubowicz wrote:

> Pomyłka, tak było do niedawna, teraz NASK rejestruje wszystko jak leci
> na zasadzie kto pierwszy ten lepszy. W ostatnim czasie rejestrowałem dla
> klientów klika-naście domen i bynajmniej nie było takich firm...

Przykro mi ale powyzsze nie jest prawda. NASK trzyma juz ponad 3-4
domeny ktorych nie chce zarejestrowac dla naszych klientow.

NASK na pytania dlaczego nie zarejestrowal w terminie (wyznaczonym we
wlasnych zasadach) domen, odpowiada:

        - nie podajac podstawy na jakiej odmowil rejestracji

        - nie udziela pisemnej odmowy pomimo kilkakrotnej prosby o nia

        - bez jakichkolwiek podstaw rzada wyjasnien dlaczego
          takie domeny sa rejestrowane

        - nie umie podac uchybien w rejestracji domen z naszej strony

A wiec NASK nie jest w stanie nawet rejestrowac domen wedle wlasnych
zasad i w terminach przez siebie ustalonych.

Z pozdrowieniami,

--
Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska Sp. z o.o.