Re: Siodme - NIE KRADNIJ !!! (Bylo: Jedenaste - nie piratuj)

Autor: Pawelek (P.Kaszynski_at_gabriel.ruchy-rrk.org.pl)
Data: Tue 09 Jun 1998 - 13:31:40 MET DST

Grzegorz Nowakowski <krecik_at_tcs.uni.wroc.pl> writes:

> Uczelnie to sa uczelnie a kosciol to jest kosciol.
Gates podpisuje takie umowy nie tylko z uczelniami, ale i z instytucjami
rzadowymi, jak rowniez z organizacjami niezaleznymi. Zreszta nie tylko
Gates, jest to dosyc czesto stosowana praktyka na rynku komputerowym.
> Co innego
> potepienie kradziezy (slowo piractwo jest tu cokolwiek niefortunne) a
> co innego poparcie konkretnej firmy. Byl kiedys taki dowcip jak to
> biznesmeni przyszli do papieza z prosba, zeby w modlitwie bylo "chleba
> naszego i Coca-Coli", oferowali mnostwo kasy a kiedy papiez wywalil
> ich na zbity pysk, zastanawiali sie ilez to piekarze musieli zaplacic.
> Omawiane w tym watku wydarzenie ow dowcip mi przypomina, z ta tylko
> roznica, ze papiez (czy tutaj, biskup) oferte przyjal. Jestem
> [...]

Rzecz w tym, ze nawet w pierwszym liscie nie zostalo napisane, ze
Kosciol zrobil to w zamian za oferte M$. A domysly urosly do faktow.
W ten sposob to mozemy sobie wyobrazic rozne rzeczy, nawet
sume, jaka "zaplacili piekarze".

--
						Pawelek
 -----