Re: Siodme - NIE KRADNIJ !!! (Bylo: Jedenaste - nie piratuj)

Autor: Grzegorz Nowakowski (krecik_at_tcs.uni.wroc.pl)
Data: Thu 04 Jun 1998 - 14:29:54 MET DST

Pawelek <P.Kaszynski_at_gabriel.ruchy-rrk.org.pl> writes:

> Czy to, ze Kosciol otwarcie mowi, ze cos jest grzechem jest tak dla
> niektorych trudne do przelkniecia. A co do umowy z Gates'em to jesli
> byla taka propzycja to Kosciol, ktory rozwija sie caly czas i
> zaczyna uzywac nowych mediow, chetnie na nia przystal. Nie
> zapominajmy, ze rowniez wiele uczelni i instytucji w Polsce mam
> podpisane takie umowy.

Uczelnie to sa uczelnie a kosciol to jest kosciol. Co innego
potepienie kradziezy (slowo piractwo jest tu cokolwiek niefortunne) a
co innego poparcie konkretnej firmy. Byl kiedys taki dowcip jak to
biznesmeni przyszli do papieza z prosba, zeby w modlitwie bylo "chleba
naszego i Coca-Coli", oferowali mnostwo kasy a kiedy papiez wywalil
ich na zbity pysk, zastanawiali sie ilez to piekarze musieli zaplacic.
Omawiane w tym watku wydarzenie ow dowcip mi przypomina, z ta tylko
roznica, ze papiez (czy tutaj, biskup) oferte przyjal. Jestem
zdegustowany.

--
                                              Grzegorz "Krecik" Nowakowski
                                                <krecik_at_tcs.uni.wroc.pl>