Re: Siodme - NIE KRADNIJ !!! (Bylo: Jedenaste - nie piratuj)

Autor: Grzegorz Nowakowski (krecik_at_tcs.uni.wroc.pl)
Data: Thu 11 Jun 1998 - 13:51:28 MET DST

Pawelek <P.Kaszynski_at_gabriel.ruchy-rrk.org.pl> writes:

> Rzecz w tym, ze nawet w pierwszym liscie nie zostalo napisane, ze
> Kosciol zrobil to w zamian za oferte M$. A domysly urosly do faktow.
> W ten sposob to mozemy sobie wyobrazic rozne rzeczy, nawet
> sume, jaka "zaplacili piekarze".

Nie bylo. Ale o ile pamietam (nie moglem sie dokopac do pierwszego
postu - referencje sa skopane) to sformulowanie o potepieniu kradziezy
bylo w tym samym zdaniu co o podpisaniu umowy, na podstawie ktorej
Kosciol gdziestam bedzie taniej dostawal programy MS. Moze powiazanie
tych dwoch stwierdzen jest nadinterpretacja, ale trudno jej sie
oprzec. Zreszta, nie chodzi mi o ((nieslusznie) domniemany) uklad "wy
potepicie, my wam damy znizki". Chodzi mi o sam fakt zawarcia umowy
na szczeblu calego panstwa. Uwazam, ze Kosciol jest znacznie
powazniejsza instytucja niz rzady wielu panstw i stwierdzenia typu "od
dzis kupujemy tylko mercedesy" po prostu nie przystoja.

--
                                              Grzegorz "Krecik" Nowakowski
                                                <krecik_at_tcs.uni.wroc.pl>