Siodme - NIE KRADNIJ !!! (Bylo: Jedenaste - nie piratuj)

Autor: Pawelek (P.Kaszynski_at_gabriel.ruchy-rrk.org.pl)
Data: Thu 04 Jun 1998 - 14:25:57 MET DST

Szymon Sokol <szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> writes:

> Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
> : Dnia 2 Jun 98 o godz. 17:20, Szymon Sokol napisal(a):
>
> :> Jeśli nasz Kościół zrobi to samo, to zastanowię się nad przejściem na
> :> buddyzm.
> :>
> : A co, piratujesz??? ;-)
>
> Nie chodziło mi o potępianie piractwa, tylko o pakt z diab^H^H^H^HGatesem.
Czy to, ze Kosciol otwarcie mowi, ze cos jest grzechem jest tak dla niektorych trudne do
przelkniecia. A co do umowy z Gates'em to jesli byla taka propzycja to Kosciol, ktory rozwija sie
caly czas i zaczyna uzywac nowych mediow, chetnie na nia przystal. Nie zapominajmy, ze rowniez
wiele uczelni i instytucji w Polsce mam podpisane takie umowy. I mozna Gatesa lubic,
lub nie * w moim przypadku to drugie), ale trzeba to uszanowac. A po drugie trzeba wyjsc z
konkurencyjnym, aby dac ludziom mozliwosc wyboru. A mysle, ze Linux jest czyms takim, i
niedlugo moze sie stac konkurencja dla M$.

--
						Pawelek
 -----