Re: Ciemnogrod

Autor: Robert Maron (robmar_at_lipa.mimuw.edu.pl)
Data: Sat 23 May 1998 - 09:52:54 MET DST

On Fri, 22 May 1998 16:16:46 -0400, Miecz - Sławomir <Krakus_at_Narodowiec.net> wrote:
: Od półtora roku
: jestem z mniejszymi lub większymi przerwami cenzurowany,

trzeba sie bylo skarzyc

: a więc widocznie mijsonarze uznali mnie za godnego
: swojego zainteresowania tak samo jak uznali godnymi
: swojej mozolnej pracy:

wiem o kancelowaniu spamow, ktore slales, tudziez niektorych krosspostow;
takie rzeczy wycinane sa autmatycznie (w Polsce i za granica) niezaleznie od
pogladow autora listu

btw: Twoje poglady budza we mnie odruchy wymiotne, nie rozpoczynaj prosze ze
mna rozmowy bez wyraznego powodu, bo trafisz do kf i nie rozpoczniesz nawet
majac powod

robert

--
robmar_at_mimuw.edu.pl                  http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar/