Re: Ciemnogrod

Autor: Miecz - Sławomir (Krakus_at_Narodowiec.net)
Data: Fri 22 May 1998 - 22:16:46 MET DST

Robert Maron napisał:

> [...]
> : Robert Maron <robmar_at_lipa.mimuw.edu.pl> wrote:
> : :> widzialem wyslane przez niego kancele artykulow jego przeciwnika
> : :> w dyskusji;
>
> : Trudno mi w to uwierzyć prawdę mówiąc eee... pisząc.
>
> jak zwykle w takim wypadku o pewnosc trudno, ale:
>
> * widzialem kancele z dwu roznych hostow, obu uzywal mjw, jeden z nich
> troche sprawdzalem, byl egzotyczny - nikt inny nie uzywal go do grup
> pl.* (sprawdzalem, bo szukalem sprawcy...);
> pamietam to jeszcze z czasow, gdy mjw uzywal *.capgemini.se
> * sciezka byla krotka, nie bylo gdzie popelnic falszerstwa

Jeśli robił to Pan MJW to zasługuje na naganę,
ale nie za to, że dopuszczał sią tego, lecz za
to, że robił to nieudolnie. Od paru lat ma miejsce
cenzurowanie niewygodnych wypowiedzi w grupie
soc.culture.polish pomimo tego, że ktoś napisał o niej,
że "Soc.culture.polish jest IMHO największym
zbiorowiskiem idiotów w polskim Usenecie".
Dziwić więc może ta wytężona praca misyjna tychże cenzorów,
którzy tyle uwagi poświecają domniemanemu idiotyzmowi.
O tyle jest ta praca misyjna prowadzona umiejętnie,
że nie pozostawia za sobą śladow w postaci stosownych
kancelów w grupach kontrolnych. Od półtora roku
jestem z mniejszymi lub większymi przerwami cenzurowany,
a więc widocznie mijsonarze uznali mnie za godnego
swojego zainteresowania tak samo jak uznali godnymi
swojej mozolnej pracy:

Stańczyka - Concentric
Jerzego Urbana - AOL
Jokera/Jupitera/Io - Direct
Odrzańskiego - AOL
Yehude Yaroslavskiego/Igala Peacemakera - Deja News
jaśka - Octonline, Myna, Connection
juliusa7 - Concentric
i wielu innych, których z powodu niekiedy zawodnej
pamięci mogłem pominąć.

Nie dość tego, ze jestem od czasu do czasu
cenzurowany, lecz również nie ominęło mojego
komputera; OS Win 95; nuke'owanie dziwnym trafem
zbieżne czasowo z wysyłaniem artykulów do Usenetu.
Na szczęście mam to już poza sobą od czasu,
zainstalowania skutecznej Firewall.
Wydaje się, że Pan MJW, jeśli to on rzeczywiście
dopuścił się zarzucanych mu czynów, powinien zasięgnać
stosownych porad od paru osób spośród piszących w tej
grupie, czy też na tej liście bardziej obeznanych w technikach
cenzurowania Usenetu bez pozostawiania za sobą
żadnych śladów. Spośród setek moich artykulow, które
zostały ocenzurowane tylko w mniej niźli 10 przypadkach
zostało to odnotowane w grupie kontrolnej.
Pozostałe znikały niczym kamfora, lecz bez odpowiedniego
udokumentowania, czego zresztą nie mogę mieć za złe moim
cenzorom, bo dzięki temu są nadal dostępne w archiwum
Deja News.

--
              //