Re: Jeszcze o tym czy w TPSA jest drogo

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_cs.net.pl)
Data: Thu 14 May 1998 - 20:24:10 MET DST

On 98.05.14 Jaroslaw Lis pressed the following keys:

> Rafal Maszkowski <rzm_at_icm.edu.pl> wrote:
> : To Sejm uchwalił ustawy, które konsekwentnie zakazywały zakładania telefonów
> : i przez to gwarantują wysokie ceny. Ale ustawy pisało (chyba) Ministerstwo
> : Łączności i ono też jest winne obecnego stanu łączności w pl.
>
> No coz - Ministra Lacznosci zatwierdzal Sejm i Prezydent, a wybieral
> premier i koalicjanci. Wychodzi na to ze sami sobie wybralismy monopol
> TPSA. [Tudziez skladki na ZUS, cla na samochody, itp].

Ależ oczywiście, że sami[1] wybraliśmy. Ale wytłumacz to tej ,,milczącej
większości'', która wierzy każdemu, kto jej powie, że coś im da, że się nimi
zaopiekuje. Nie kojarzą, że podatki, z których będzie im można coś dawać
nie są płacone przez te ,,kapitalistyczne świnie'' tylko przez nich samych.
I nie widzą tego, jak się ich robi nacodzień w [censored].

Gadzinka

[1] po zwróceniu uwagi przez JWR rzeczywiście przyznaję, że pomimo tego iż
 nie ja głosowałem na tych konkretnych oszołomów, godząc się na demokrację,
 muszę zgodzić się z wynikami wyborów. Co tym bardziej odstręcza mnie od
 demokracji ;))

--
--------------------[Gadzinka]--[http://gad.cs.net.pl/]--[Cyber Service]
----------[ŚWIAT NALEŻY DO MNIE!!! poproszę jeszcze jedno ciasteczko...]