Re: Jaki adres ATCOM ? mam ich dosyc !

Autor: Andrzej K. Brandt (andy_at_klub.wesolego.spammera)
Data: Tue 12 May 1998 - 15:02:16 MET DST

Dariusz Margas <darecki_at_spray.atcom.net.pl> wrote:
:> : Skleroza nie boli - zapomniałem jeszcze poruszyć taką kwestię:
:> : Usunąłem swoje adresy z bazy ATCOM.
:> : Jaką mam gwarancję, że jutro nie znajdą się tam ponownie?

:> Zalezy - zapisanie sie na "cazarna liste" gwarantuje trwale znikniecie
:> adresu. Opcja ta jest jednak dostepna dopiero od 2 tygodni. W helpie jest
:> to wszystko wyjasnione.

Tak - ale ja nie mam czasu łazić po WWW i usuwać się jakichś durnych baz.
Nie czytam także treści spamów dla zasady. Nie życzyłem sobie znaleźć się w
waszej bazie i bezczelnością jest wymagać ode mnie żebym to ja coś robił,
żeby nie dostawać od was śmieci.

Niezależnie od wszystkiego wstydź się, że własnym nazwiskiem firmujesz tego
typu działalność.

--
I Andrzej K. Brandt I Cyber Service  andy_at_cs.net.pl I andy_at_ciemnogrod.net  I