Re: Jaki adres ATCOM ? mam ich dosyc !

Autor: Dariusz Margas (darecki_at_spray.atcom.net.pl)
Data: Sat 02 May 1998 - 22:24:17 MET DST

Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl) wrote:

: Skleroza nie boli - zapomniałem jeszcze poruszyć taką kwestię:
: Usunąłem swoje adresy z bazy ATCOM.
: Jaką mam gwarancję, że jutro nie znajdą się tam ponownie?

Zalezy - zapisanie sie na "cazarna liste" gwarantuje trwale znikniecie
adresu. Opcja ta jest jednak dostepna dopiero od 2 tygodni. W helpie jest
to wszystko wyjasnione.

BTW. Moze nie wszyscy to zauwazyli, ale zapisujecie sie wzajemnie zarowno
do ksiazki jak i na rozne {spam}listy dyskusyjne.
Im ktos glosniej krzyczy nie, tym (jak sadze) ma na to wieksze szanse.

Najbardziej nudza sie w Lublinie....

Pozdrawiam
D.M.

ps. TAK, potrafie solidnie (u)argumentowac powyzsze, ale jeszcze tego nie
zrobie - po co maja sie dokladniej maskowac ;-)