Re: MAILBOOK

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_pse.pl)
Data: Tue 12 May 1998 - 01:17:52 MET DST

hubpts_at_iname.com wrote:

: Na marginesie, nie zdziwilby mnie fakt, gdyby dyrekcja firmy ATCOM,
: majac przeciez tak doskonaly material w postaci Panstwa listow,
: powziela kroki prawne przeciwko Szanownym Panstwu Internautom.

Hi hi... "Doskonały materiał"? Może i doskonały - kłopot w tym,
że raczej trudno będzie stwierdzić, kto to jest Bonik Kujany
lub Lech Szychowski, i czy oni w ogóle są... :)

--
	Leszek.