Re: Apel do interlokutorów (PGP)

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_eris.phys.uni.torun.pl)
Data: Fri 15 May 1998 - 11:02:50 MET DST

Jan Rychter <jwr_at_icm.edu.pl> writes:

> --pgp-sign-Multipart_Thu_May_14_14:01:28_1998-1

> Janusz> Przypominam ci że jak na RFC2015 ten posting ma złe kodowanie
> Janusz> (powinno być QP).
>
> Czy naprawdę zależy Ci, żeby ludzie pisali w QP ? Ciekaw jestem, bo dość
> regularnie czepiasz się tego kruczka w RFC. (zresztą, bezsensownego).

Czepiam się bo w RFC jest nielogiczność. Każą wysyłać i podpisywać w
QP a są MTA które przy odbieraniu przekodowują automatycznie QP na
8bit i podpis można wyrzucić. Dlatego się czepiam. Poza tym o ile
pamiętam translacja _na_ QP powinna zachodzić na poziomie MTA a nie
MUA tak jak chce RFC 2015 i to jest druga sprzeczność.

I dlatego się czepiam.

Alex

--
Janusz A. "Alex" Urbanowicz, student of physics, Toruń DHP network admin
e-mail: Janusz.Urbanowicz_at_bofh.org.pl WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/