Re: Apel do interlokutorów

Autor: Robert Maron (robmar_at_lipa.mimuw.edu.pl)
Data: Fri 15 May 1998 - 10:59:43 MET DST

On 15 May 1998 02:21:01 +0200, Krzysztof Halasa <khc_at_intrepid.pm.waw.pl> wrote:
: robmar_at_lipa.mimuw.edu.pl (Robert Maron) writes:
: > inna sprawa, ze osoba, ktora jest w stanie (umyslu) sprawdzic podpis pgp,
: > jest rownierz w stanie (szybciej) rozpoznac fake...
: Jesli fake jest badziewny. Jesli jest dobry, to bedzie znacznie
: trudniej, i bez sprawdzania na serwerach sie nie obejdzie.

no, to zalezy, co bedzie w Path...
ale mnie, czy Ciebie to sie nie da tak podrobic, za blisko jestesmy icm-u
:-) (chyba, zeby jwra naszlo ;)

robert

--
robmar_at_mimuw.edu.pl                  http://zls.mimuw.edu.pl/~robmar/
,,Umysł Człowieka Mężczyzny jest mroczny i tajemniczy, ale w porównaniu z