Re: Internet w sieci kablowej a systemy operacyjne (fwd)

Autor: Michal Rok (mrok_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 12 May 1998 - 18:53:43 MET DST

Witam,

Andrzej Bursztynski wrote:
> No więc IMHO jeśli nie ma metody 100% to tak jakby się nie dało. Pamiętaj
> że to musi mieć wagę dowodu a nie poszlaki w razie sprawy sądowej o
> niewywiązywanie się z umowy. Jakbym był na miejscu AC/PDI to bym się starał
> polegać na kryteriach niepodważalnych, a nie na dość iluzorycznych bo
> jak przegrałbym sprawę to potem stałbym się sam więźniem własnej umowy.
> Dlatego IMHO poleganie na przydzielonym paśmie jest łatwiejsze do kontroli
> (choć droższe jeśli chodzi o inwestycje i pewnie eksploatację).

Tu wcale nie chodzi o podwazalnosc kryteriow. Ostateczne dzialania
zostaja podjete dopiero po skontaktowaniu sie z uzytkownikiem, i jesli
ten zaprzecza - zbadaniu za jego przyzwoleniem, czy do sieci ktos sie u
niego nie podpina. Ale nie spekulujmy - ja nie jestem w tym temacie
dostatecznie gleboko, a zycie nie mialo jeszcze okazji do dopisania paru
zdan do tej historii.

Michal

--
 Michal Rok,  for PGP key & home page see http://www.waw.pdi.net/~mrok/