Re: Internet w sieci kablowej a systemy operacyjne (fwd)

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_andy.pse.pl)
Data: Wed 13 May 1998 - 09:15:33 MET DST

Michal Rok wrote:
>Witam,

>Tu wcale nie chodzi o podwazalnosc kryteriow. Ostateczne dzialania
>zostaja podjete dopiero po skontaktowaniu sie z uzytkownikiem, i jesli

Zależy co rozumiesz za ostateczne, ale z punktu widzenia klienta AC
to za wystarczające działanie zostanie uznane zablokowanie dostępu -
tak przynajmniej zrozumiałem że planuje się działać jak amerykański
policjant (najpierw strzela, potem patrzy gdzie).

>ten zaprzecza - zbadaniu za jego przyzwoleniem, czy do sieci ktos sie u
>niego nie podpina. Ale nie spekulujmy - ja nie jestem w tym temacie
>dostatecznie gleboko, a zycie nie mialo jeszcze okazji do dopisania paru
>zdan do tej historii.

Właśnie takie podejście jest błędne - "poczekajmy, jakoś to będzie".
Ja zakładam że AC robi to dla zysku a nie dla np. idei albo reklamy.
A zatem należy założyć że chce zdobyć klientów, a nie ich do siebie zrażać
szybko po podpisanu umowy - zatem rzetelna analiza założeń jest IMHO
niezbędna.

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.