Re: Internet w sieci kablowej a systemy operacyjne (fwd)

Autor: Grzegorz Nowakowski (krecik_at_tcs.uni.wroc.pl)
Data: Mon 11 May 1998 - 17:01:29 MET DST

Michal Rok <mrok_at_waw.pdi.net> writes:

> A zajrzales czasem pare postow wstecz, zeby sie zorientowac o czym byla
> dyskusja, zanim sie wlaczysz? Chodzilo o to, ze chcemy wylapac takich,
> ktorzy za proxy ukryja np. siec lokalna w bloku i w nia wetkna
> nielegalnie (nie placac abonamentu) pecety sasiadow.

Hmmm... A w czym problem? Jezeli klient kupuje abonament na N kbit/s
i podpina dziesieciu sasiadow to jezeli ci sasiedzi zaczna
rownoczesnie siorbac cos z sieci to beda mieli taki transfer, ze
bardziej im sie oplaci 1200 baud z TpSa. Klient placi (a w kazdym
razie powinien) za polaczenie a nie za ilosc stanowisk. Cos mi tu
wskazowka microsoftomierza drgnela...

--
                                              Grzegorz "Krecik" Nowakowski
                                                <krecik_at_tcs.uni.wroc.pl>