Re: Reklama w Internecie (Re: Internet w mediach)

Autor: Michal Rolski (rolski_at_blurp.bnafh.bofh.org.pl)
Data: Thu 07 May 1998 - 15:04:48 MET DST

Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
: Dnia 28 Apr 98 o godz. 22:38, Wojciech Myszka napisal(a):

:> Mnie osobiście bardzo denerwują bzdurne ogłoszenia przychodzące
:> pocztą i bezmyślnie rozsyłane po newsach. Potrafię przełknąć animowan
:> reklamy na stronach wyszukiwarek (zwłaszcza jak wyłączyłem grafikę
: Jest jakies proxy zbudowane na bazie CERN httpd, ktore wycina ze stron WWW
: takie rzeczy. Jak bede mial czas, sprobuje to u siebie zainstalowac i
: przetestowac, jak bedzie cos warte to sprobuje udostepnic publicznie.

Mysle, ze uzywanie tego typu programow jest w pewnien sposob lamaniem praw
autorskich i nie pisancyh licencji. Jestem wspolwascicielem serwisu
wyszukiwawczego NETsokop. Napracowalismy sie bardzo przy stworzeniu
tego serwisu. Zarabiamy na chleb z reklam w tym serwisie. Udostepniamy
serwis za darmo internautom, w zamian za to ze oni ogladna reklamy w naszym
serwisie. Ci ktorzy wylacza reklamy, po prostu nas okradna. Mysle ze
w tym wypadku jest to kwestia moralnosci.

--
Michal Rolski                 e-mail: rolski_at_ict.pwr.wroc.pl
                              http://netoskop.chip.pl/~rolski/