Re: Reklama w Internecie (Re: Internet w mediach)

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Thu 07 May 1998 - 14:34:17 MET DST

 Michał> Jaroslaw Rafa <RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl> wrote:
> [...]

 Michał> Mysle, ze uzywanie tego typu programow jest w pewnien sposob
 Michał> lamaniem praw autorskich i nie pisancyh licencji. Jestem
 Michał> wspolwascicielem serwisu wyszukiwawczego
 Michał> NETsokop. Napracowalismy sie bardzo przy stworzeniu tego
 Michał> serwisu. Zarabiamy na chleb z reklam w tym
 Michał> serwisie. Udostepniamy serwis za darmo internautom, w zamian za
 Michał> to ze oni ogladna reklamy w naszym serwisie. Ci ktorzy wylacza
 Michał> reklamy, po prostu nas okradna. Mysle ze w tym wypadku jest to
 Michał> kwestia moralnosci.

Słucham ? O ile co do moralności mogę dyskutować, o tyle o łamaniu
żadnych praw nie może być mowy. Oglądam to, na co mam ochotę, a nie to
co ktoś mi próbuje wcisnąć. To spora zaleta internetu. Jak nie mam
ochoty oglądać reklam to nie muszę.

--J.