Re: najlepszy provider

Autor: Michal Szokolo (msz_at_VR.pl)
Data: Sun 03 May 1998 - 06:12:44 MET DST

Jaroslaw Rafa wrote:

> [...]
>
> Wiesz co, odczep ty sie od tej listy. Wyjasnilem juz wszystko dokladnie, a ty
> dalej swoje...

Wyjasniles. Ja natomiast chce cie przekonac do zmiany kryterium. W
prywatnej korespondencji mi sie nie udalo, wiec sprowokowalem dyskusje
publiczna.

> Zrob sobie wlasna liste, z tymi firmami, ktore sa providerami wg
> ciebie. Chetnie zrobie do niej link ze swojej listy.

Na tym sie pewnie skonczy.

Coz, widze ze zadna sila cie nie moge przekonac, wiec odpuszczam sobie
dalsza dyskusje.

> I przestan sie mnie wreszcie czepiac.
> Nie jestem zadnym Microsoftem, TPSA ani innym monopolista zebys mial miec do
> mnie tego typu pretensje.

Jestes. Moze tego nie zauwazyles, ale jestes. Badzmy szczerzy, pozostale
listy sa drugiej albo i trzeciej swiezosci. Jako autor jedynej listy
aktualizowanej na biezaco i na biezaco publikowanej, masz monopol.

> Nikt nikomu nie nakazuje przejmowac sie tym, co jest napisane na mojej liscie
> i traktowac jej jako "jedynie slusznej". Jezeli ty ja tak traktujesz to
> jest to *twoja* decyzja - nie moja.

Problem w tym, ze osoby nowe albo "nie z branzy", nie kojarzace roznic
miedzy IAP, ISP, I*P widza liste i nabieraja powyzszego przekonania.

--
+----------------------+  [msz_at_VR.pl] [ICQ:5474726]
|  //\\//\\  <<  ==//  |  VR.pl * Wirtualny.Dom http://www.dom.VR.pl/
+----------------------+  WWW Magazyn (http://www-mag.com.pl/)