Re: Dyskusja na temat cenzury www/usenet/e-mail

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Fri 01 May 1998 - 01:37:01 MET DST

RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) writes:

> Tak jest - polityk nie powinien byc politykiem np. w domu bawiac sie z
> dziecmi, a aktor aktorem kupujac bulki w sklepie.

Moze. A czy np. polityk moze zapomniec, ze jest politykiem, piszac na news?
Moze nie odkryje wielkiej Ameryki, jesli napisze, ze zycie prywatne byc
moze jest sprawa prywatna takiego polityka, ale juz zycie publiczne
(a jak sam twierdzisz usenet jest publiczny) - nie? I polityk musi byc
na news politykiem?

> I nie mam nic przeciwko byciu osoba publiczna *w takim kontekscie*. Natomiast
> nie wystepuje na newsach z pozycji dziennikarza (chyba ze w wyjatkowych
> wypadkach, kiedy wysylam na newsy jakis przygotowany wczesniej tekst o
> charakterze dziennikarskim, np. felieton ;->) tylko zwyklego uzytkownika,
> ewentualnie czasem administratora jednego z serwerow. I chcialbym, abym jako
> taki byl odbierany na newsach, a nie jako dziennikarz, ktorym *tu* nie
> jestem.

Hmm... Gdybys mial shizofrenie, to musialbys nie byc "zwyklym uzytkownikiem"
piszac teksty dziennikarskie - ale rozumiem, ze to nie jest ten przypadek.
Niestety istniejacy przypadek nie wydaje mi sie miec oparcia w Twoich
wywodach.

--
Krzysztof Halasa