Re: Cenzura w TPSA lub u p. Malka

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Fri 01 May 1998 - 20:04:12 MET DST

Krzysztof Kowalski wrote:

> TP SA zrobila tyle samo dla internetu, ile PRL dla produkcji
> telewizorow

Coz, znasz na pewno inny sposob udostepnienia Internetu tak ogromnej
ilosci ludzi i potrafisz go wprowadzic go w zycie. Ja - nie. Najbardziej
oczekiwany inny sposob - telewizje kablowe - jest z samej swej natury
bardziej elitarny, a poza tym ma juz kilkuletnie opoznienie.

Dostep do Internetu przez serwery dostepowe TPSA pozwala na dostep nawet
tym, ktorzy nie studiuja, a takze wielu studentom i pracownikom firm,
ktorzy maja Internet "w dzien" u siebie, a via TPSA - wieczorem. Takze
ich rodzinom.

> Oczywiscie wiem, Jarku, ze ty nie z tej firmy.

Ale korzystam z uslug TPSA i doceniam je. TPSA jest rowniez klientem
firmy, w ktorej pracuje. Dzieki dostepowi przez TPSA wielu ludzi moze
czytac moje strony internetowe. A przede wszystkim - znam role, jaka
numer dostepowy TPSA oraz inne jej uslugi odegraly w rozwoju polskiego
Internetu.

Jaroslaw Zielinski