Re: Reklama w Internecie (Re: Internet w mediach)

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 21:02:39 MET DST


On Wed, 29 Apr 1998 20:16:51 +0200, "Marek Baczek" <mgb_at_qdnet.pl> wrote:

>Jaroslaw Rafa wrote in message <3C391B153F9_at_inf.wsp.krakow.pl>...
>
>>Z ta roznica, ze ja nikogo nie bede zmuszal do uzywania mojego proxy.
>>Jak ktos bedzie chcial miec WWW bez reklam, to bedzie mial taka
>mozliwosc.
>>Jak bedzie chcial z reklamami, to bedzie mial taka mozliwosc.
>>To jaka to cenzura? :-)
>Idac tym tropem mozna powiedziec:
> a) nikogo nie zmuszam do korzystania z danego serwera news
>(cenzurowanego)
> b) nikogo nie zmuszam do czytania danej gazety (cenzurowanej)
> c) nikogo nie zmuszam do ogladania danej stacji TV (cenzurowanej)
> d) nikogo nie zmuszam do zycia w kraju w ktorym panuje cenzura
>i jak nie chce cenzury to moze uzyc innego serwera, czytac inne
>gazety, ogladac inne TV lub wyprowadzic sie na Marsa.
>Powyzej przesadzam dla celow publicystycznych, ale NIGDY nikomu nie
>udalo sie scisle rozgraniczyc "niewinnego" filtrowania informacji od
>juz groznej i prawdziwej cenzury.

a) teoretycznie prawda :-)
b) w 100% prawda... dopóki wszystkie gazety nie są cenzurowane!
c) jak b)
d) nieprawda

Ad b) i c): Przecież wszystkie gazety przechodzą przez redakcyjną
(auto)cenzurę.

Marcin Jagodzinski
marcinj_at_webcorp.com.pl
http://marcin.supermedia.pl/
WebCorp. Studio: Web Design&Creation
http://studio.webcorp.pl/



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:13:06 MET DST