Re: Reklama w Internecie (Re: Internet w mediach)

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_cs.net.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 21:24:44 MET DST

On 98.04.29 Marek Baczek pressed the following keys:

> mozliwosc.
> Idac tym tropem mozna powiedziec:
> a) nikogo nie zmuszam do korzystania z danego serwera news
> (cenzurowanego)
> b) nikogo nie zmuszam do czytania danej gazety (cenzurowanej)
> c) nikogo nie zmuszam do ogladania danej stacji TV (cenzurowanej)
> d) nikogo nie zmuszam do zycia w kraju w ktorym panuje cenzura
> i jak nie chce cenzury to moze uzyc innego serwera, czytac inne
> gazety, ogladac inne TV lub wyprowadzic sie na Marsa.
> Powyzej przesadzam dla celow publicystycznych, ale NIGDY nikomu nie
> [...]

A to jest proste, a waść gardłujesz dla samego gardłowania. Prawdziwa
cenzura jest wtedy, kiedy nie masz wyboru, a w latach minionych taki Polak,
jeden z drugim nie mogli sobie wybrać innego programu TV, bo takiego nie
było. Nie można było wybrać innej gazety, bo wszystkie byłycenzurowane. nie
można było tak sobie zmienić kraju legalnymi metodami, bo paszportów nie
rozdawali.

A teraz? Masz paszport, jedź sobie gdzie chcesz i buduj nowy lepszy
internet, gdziekolwiek, byle zdala ode mnie. Nikt Ci tego nie broni.

Gadzinka

--
   GC 3.12: GCS/L/MU d-(---) s+:+
   a->--- C++++$ UL++++$ P+++$ L+++$       http://pooh.cs.net.pl/