Re: najlepszy provider

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 14:58:23 MET DST

Dnia 29 Apr 98 o godz. 14:09, Andrzej Bursztynski napisal(a):

> ISP oznacza Internet Services Provider i o tym chyba dyskutujemy.
Byc moze wy o tym dyskutujecie ;-). Ale moja lista jest lista Internet
Providers, czyli dostawcow Internetu, a nie Internet Service Providers, czyli
dostawcow uslug Internetowych. Ja wiem, teraz to rozroznienie juz sie troche
rozmylo, a niektorzy chca je celowo rozrozniac. Ja jednak obstaje przy takim
rozroznieniu, ze Internet Provider to ktos, kto dostarcza ci podlaczenia do
Internetu (traktujac rzecz minimalistycznie, daje ci adres(y) IP i routing),
natomiast ISP to ktos, kto bazujac na transporcie zapewnionym przez Internet
Providera dostarcza ci wszelkie inne uslugi.
Moja lista dotyczy (jak na razie) tych pierwszych, nie tych drugich.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl