Re: najlepszy provider

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 15:00:36 MET DST

Dnia 29 Apr 98 o godz. 14:20, Michal Szokolo napisal(a):

> Zwykle. Sam pryznajesz, ze tylko "zwykle" - nie zawsze, nie na pewno.
Podaj mi, kogo tam nie ma, a na pewno wprowadze. Oczywiscie, jezeli ten ktos
dostarcza DOSTEP do sieci Internet, a nie uslugi w tej sieci klientom
posiadajacym JUZ do niej dostep.

> To moze wrocimy do zrodla okreslenia "provider": Internet Services
> Provider. Czy konto z e-mailem i WWW to jest "usluga internetowa" czy
> nie?
Moja lista dotyczy Internet *Access* Providers, nie Internet Service
Providers!
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl