Re: najlepszy provider

Autor: Ziemek Borowski (ziembor_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 10:25:10 MET DST

Wed, 29 Apr 1998 02:23:52 +0100, Marcin Rutkiewicz na pl.listserv.polip napisał:
>Ale, slaaabiutkie te odpowiedzi... :-)
cóż. Jakie pytanie taka odpowiedź...

>Byc moze zbyt nieprecyzyjnie sformulowalem moje pytanie, ale wychodzi na
>to, ze niewiele wiadomo. Sa gdzies jakies firmy, ktore cos oferuja, ale
>co sie za roznymi nazwami kryje - wyproboj czlowieku sam na wlasnej
>skorze.

skoro nalegasz... ale ostrzegam: nie biorę żadnej odpowiedzalności...
tak... ja już jestem u swojego drugiego ISP (to jest u pierwszego mam
jeszcze resztki konta u drugiego postawiłem serwer virtualny...)
i gdyby nie to że <REKLAMA> Ceti </Reklama> ma i przyjazny interface
(ja naprawdę lubię basha i dostęp przez ssh, + newsserwer z grupami
fido) i niskie ceny przy normalnej niezawodności... to pozostałbym
przy QDnet -- normalnie niezawodni ale brak shella i porąbane
ftp/system plików (nie cierpię prób ustawiania ACLów przez ftp ;-)
oraz wyższa czena serwera wirtualnego to pozaostałbym przy nich...

>Moze jest to jakis pomysl dla kogos, zeby sie zajac tym tematem
>dokladnie, systematycznie i obiektywnie...

stać Cię na to?

--
Ziemek Borowski                 http://faq-bot.usenet.pl/