Re: najlepszy provider

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_icm.edu.pl)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 12:57:31 MET DST

Marcin Rutkiewicz <marcin_at_marcin.ping.de> wrote:
: Byc moze zbyt nieprecyzyjnie sformulowalem moje pytanie, ale wychodzi na
: to, ze niewiele wiadomo. Sa gdzies jakies firmy, ktore cos oferuja, ale
: co sie za roznymi nazwami kryje - wyproboj czlowieku sam na wlasnej
: skorze.
: Przyznam, ze oczekiwalem odpowidzi w stylu "provider X jest szybki, ale
: drogi i nie ma dojscia w Pacanowie" albo "mailservery providera Y sa
: zawsze w piatki przed poludniem niedostepne". Zamiast tego: "skorzystaj
: z dowolnej wyszukiwarki" - taki madry to i sam jestem. :-)
: Moze jest to jakis pomysl dla kogos, zeby sie zajac tym tematem
: dokladnie, systematycznie i obiektywnie...

To ciężka robota. Były już rankingi w prasie, nawet niektóre dość dobrze
zrobione, ale oczywiście dezaktualizują się bardzo szybko, a część z nich
była robiona tylko lokalnie itd. itp.

R.