Re: najlepszy provider

Autor: Marcin Rutkiewicz (marcin_at_marcin.ping.de)
Data: Wed 29 Apr 1998 - 03:23:52 MET DST

Dziekuje wszystkim osobom, ktore zechcialy nacisnac pare klawiszy w
odpowiedzi na moje pytanie o najlepszych providerow w Polsce.

Ale, slaaabiutkie te odpowiedzi... :-)

Byc moze zbyt nieprecyzyjnie sformulowalem moje pytanie, ale wychodzi na
to, ze niewiele wiadomo. Sa gdzies jakies firmy, ktore cos oferuja, ale
co sie za roznymi nazwami kryje - wyproboj czlowieku sam na wlasnej
skorze.

Przyznam, ze oczekiwalem odpowidzi w stylu "provider X jest szybki, ale
drogi i nie ma dojscia w Pacanowie" albo "mailservery providera Y sa
zawsze w piatki przed poludniem niedostepne". Zamiast tego: "skorzystaj
z dowolnej wyszukiwarki" - taki madry to i sam jestem. :-)

Moze jest to jakis pomysl dla kogos, zeby sie zajac tym tematem
dokladnie, systematycznie i obiektywnie...

Marcin