Aster City Net i usługi dodatkowe

Autor: JaQbek (jakub.berent_at_mi.ikp.pl)
Data: Mon 27 Apr 1998 - 11:26:28 MET DST

Jakie usługi dodatkowe świadczy Aster City Net i jakie docelowo
świadczyć zamierza przy okazji podłączania do internetu ?
Biorąc pod uwagę wyraźnie lepszy transfer wewnątrz sieci, Aster
City powinno dążyć do zapewnienia klientom jak najwięcej usług
we własnym zakresie (wewnątrz sieci)

Czy istnieje / będzie istniał wewnątrz sieci Aster City Net serwer:
- news ?
- proxy ?
- NetMeeting (ils, uls) ?
- IRC ?
- Quake i innych gier ?
- mirrory polularnych serwerów FTP (np.: tucows) ?

Ile powierzchni dyskowej Aster City Net udostępnia swym klientom
na stronę WWW, czy strona może mieć charakter komercyjny, czy
klient może zamieszczać na serwerze skrypty CGI, czy są wprowa-
dzone jakieś ograniczenia odnośnie treści strony ?

Przez kogo AsterCity ma kontakt ze światem ?

Jakub Berent - [JaQbek] | jakub.berent_at_mi.ikp.pl