Re: Platny serwer NEWS

Autor: JaQbek (jakub.berent_at_mi.ikp.pl)
Data: Sun 26 Apr 1998 - 20:46:40 MET DST

>Czy istnieje w Polsce, albo gdzies niedaleko (sieciowo) serwer,
>ktorego wlascicielowi moglbym zaplacic okreslona kwote (jednorazowo,
>albo w formie abonamentu) i dzieki temu korzystac ze wszystkich grup
>dyskusyjnych zarowno z prawem wysylania jak i odbierania postow ???

Nie musisz płacić !!!
Wystarczy, że założysz sobie konto na friko.onet.pl.
Na serwerze news.onet.pl możesz pisać na wszystkie dostępne grupy
po podaniu:

- nazwa konta = pełny adres e-mail (np.: terefere_at_friko5.onet.pl)
- hasło = hasło do Twojego konta e-mail (np.: wr0claw)

Przynajmniej tak było, gdy korzystałem z tego serwera. Jednak okazał
się wolniejszy w stosunku do news.lublin.pl i się przesiadłem.

Jakub Berent - [JaQbek] | jakub.berent_at_mi.ikp.pl