Re: Supercenzura Internetu

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 26 Apr 1998 - 21:59:54 MET DST

In pl.listserv.polip Piotr Solarz <SOLEK_at_USA.NET> wrote:
: > In pl.listserv.polip Piotr Solarz <SOLEK_at_USA.NET> wrote:
: >
: > > Ja na przykład na taki dzień czekam z utęsknieniem. Chociażby dlatego, że
: > > administrator uczelniany, z powodów czysto osobistych, kasuje moją
: > > korespondencję lub odpowiada mi w imieniu adresata

No coz - czasem sie to zdarza ze list zamiast do adresata trafia
do amina z komentarzem "... not found". Wtedy nawet najlepszy admin
czasem odpowie..

: Pójście do dyrektora instutu nic nie dało.
: No może poza tym, że razem z administratorem próbował mnie usunąć ze
: studiów. Taki admin jest bardzo użyteczny dla góry, czyta donosi, zdaje
: raporty. Jeżeli nie będą istniały uregulowania prawne to dobre rady typu
: iść "gdzieś wyżej" pozostaną pozostaną tylko dobrymi radami.

No dobra - tylko po co sie w ogole przejmujesz? Jest tyle darmowych
serwerow pocztowych, ze nie ma sensu przejmowac sie jednym zlosliwym
adminem.

: Dlatego nie tylko ja z utęsknieniem wypatruję mocnych uregulowań prawnych.

Nie radze, oj nie radze. Pieknie bylo poki to byla zabawa ograniczonej
ilosci dosc inteligentnych i kulturalnych ludzi. A zaden regulamin kultury
nie zastapi.

J.