Re: Internet w Aster-City

Autor: Dariusz Przybyl (darp_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 23 Apr 1998 - 20:23:24 MET DST

On 23 Apr 1998 09:54:37 GMT, NoSpam_and_at_andy.pse.pl (Andrzej
Bursztynski) wrote:

>Już ktoś pisał, że kablówka w Łodzi już działa kilka miesięcy i nie stosuje
>zaporowej ceny za stałe IP. Może warto poznać ich doświadczenia i argumenty?
>Czy ktoś zna jakiś kontakt typu WWW, e-mail?

J owszem podaję ci ich stronę i adres e-mail.
WWW: http://catv.retsat1.com.pl/
e-mail : retsat1_at_catv.retsat1.com.pl

Jest to telewizja kablowa retsat1
Tak dla dyskusji ich oferta to :
1800 PLN za modem (możliwe raty)
100 PLN podłączemie
80 PLN abonament/miesiąc
Karta sieciowa 100 PLN
Informacje są w 100% pewne bo otrzymałem je
od podłączonego znajomego w Łodzi.
Oczywiście tam stałe IP jest w to co podałem wyżej wliczone.
A w informacji właściciele tego przedsięwzięcia wręcz namawiają
do zakładania wlasnych usług i stawiania serwerów.
Oczywiście tam też dostaje się maile i miejsce na stronę.:-)
Na stronie WWW: http://catv.retsat1.com.pl/pijarsoft/ znaleść zipa z
dokumentami wyjaśniającymi budowę
tamtejszej sieci i sprawy dostępu do interku przez ich sieć.

BTW. Dla jasności nie jestem ich pracownikiem ani nie jestem
z nimi w żaden sposób związany - poprostu podoba mi się
ich oferta i myślę iż naprawdę jest warta przemyślenia i porównania z
tym co nam oferuje AC&PDI.

Pozdrawiam

Dariusz Przybyl