Re: Internet w Aster-City

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_andy.pse.pl)
Data: Thu 23 Apr 1998 - 11:54:37 MET DST

Marcin Suchożebrski wrote:
>: Jeżeli cena za stałe IP jest porównywalna za wpięcie do ethernetu to
>: zysk na szybkości łącza jest znaczący.
>
>A Ty caly czas nie rozumiesz lub nie chcesz rozumiec. Dostajac stale IP komputer
>masz w DOMU! Po co mi serwer w Polbox na ethernecie tam wpiety, skoro nie mam
>tego w domu? AsterCity chyba chce udostepnic Internet do domow a nie rozwinac
>podlegla sobie siedz providerow i mnostwa serverow z mnostwem servisow u
>uzytkownikow? Jesli nie potrafisz rozroznic komputera bedacego fizycznie _W DOMU_
>od komputera _U JAKIEGOS PROVIDERA_ to mysle, ze nie ma o czym dyskutowac.

Po co te nerwy?

Jak mam u providera to mogę się chyba udać do operatora i wynająć łącze
do domu, gdzie sobie te IP przedłużę i IMHO wyjdą mi nadal taniej w Aster
City jak podłącze np. 3 komputery?

Już ktoś pisał, że kablówka w Łodzi już działa kilka miesięcy i nie stosuje
zaporowej ceny za stałe IP. Może warto poznać ich doświadczenia i argumenty?
Czy ktoś zna jakiś kontakt typu WWW, e-mail?

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.