Toya - Ważne!

Autor: Adam Hadrysiak (hadrys_at_quake2.org.pl)
Data: Thu 23 Apr 1998 - 20:29:52 MET DST

Ostatnio dostałem prywatnego maila od kogoś mieszkającego na chojnach,
jednak w związku z awarią jak wystąpiła straciłem go i nie mam adresu! Mam
prośbę aby ten "ktoś" napisał do mnie jeszcze raz!

BTW: Awaria wynikła dzięki "kochanej" Telekomunikacji która ok godz 12 w
niedzielę, (rano wszystko było oki) w związku z blokowaniem coniektórych
grup dyskusyjnych, zmieniła DNS'y (195.204...) i zanim do tego doszedłem
(oczywiście nic nigdzie nie napisali) byłem OFFLINE przez 3 dni. Teraz jest
już ok, poprostu jadę bez DNS'ów...

         Adam Hadrysiak - Hadrys
hadrys_at_quake2.org.pl UIN: 8198690