Re: Atcom

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_andy.pse.pl)
Data: Tue 21 Apr 1998 - 11:40:44 MET DST

Dariusz Margas wrote:
[..]
>Czy tylko _jeden_ "*surmacz*" ma adres e-mail?
>
>List przyszedl bez hasel, nawet bez PGP, itd. Chcielismy odpisac aby
>uzgodnic adresy oraz upewnic sie, ze nadawca jest wlasciwy. NIe
>odpisalismy - w tresci byla informacja, ze po pierwsze zaden z adresow nie
>dziala, po drugie nawet gdyby dzialal, to i tak poczta nie zostanie
>przyjeta.
>
>Czyli _jak_ to wlasciwie mialoby sie odbyc?
[..]

Wysłałem list z prawdziwie adresu, nie było informacji że mój adres nie działa
ani że poczta nie będzie przyjmowana. Haseł z reguły w poczcie nie umieszczam
w postaci jawnej gdyż jest to głupota piramidalna (to jest właśnie ta
informacja którą niewątpliwie chce utrzymać w sekrecie). Nie użyłem PGP
z jednego powodu - nie wiem skąd pobrać klucz publiczny dla 'book_at_atcom.net.pl'
ale jeśli - jak rozumiem - wynika z tego, że jeśli podpiszę swój listem
kluczem PGP to przypilnujesz by firma ATCOM w ustawowym terminie wykreśliła
mnie z rejestru, to nie ma sprawy - zaraz ślę ponownie. Do czasu rozpatrzenia
zgodnie z prawem żądam też natychmiastowego wstrzymania udostępniania mojego
adresu e-mail w serwisie firmy ATCOM.

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.