Re: Jaki adres ATCOM ? mam ich dosyc !

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Tue 21 Apr 1998 - 20:20:40 MET DST

nina_at_spamy.won.friko.onet.pl (Nina) wrote:

><info_at_atcom.net.pl>
>
> Ale uwaga - napisalam do nich z prosba o usuniecie mnie z tej bazy i
>dostalam komunikat:
>//-----
> ----- The following addresses had transient non-fatal errors -----
>orka_at_beauty.atcom.net.pl
> (expanded from: <info_at_atcom.net.pl>)

o jak swietnie !!!!! :))))))))))) zaraz zapcham im poczte
listami krazacymi w kolko. tylko musze sobie przypomniec jak to sie
robilo :)))) swinie jedne. niech sie troche pomecza.

dziekuje za namiar. teraz juz bede wiedzial jak z nimi postepowac.

> PS2: Nie wierze, ze ATCOM bierze adresy ze stron www. IMHO sciagaja
>je z usenetu lub DejaNews.

tez tak mysle. dejanews zasadniczo chyba nie daje sobie wyciagac
adresow email, trzeba je wyciagac z tresci listow.

>Gdyby wzieli moj adres ze strony www, to
>wzieliby tez adres sluzbowy, ktory jest na stronie www, a ktorego nigdy
>nie podawalam na newsach - i na ktory nie dostaje _zadnych_ spamow.

a moje maja wszystkie.

> Moj tez :(

> A ja zadnego listu oznajmiajacego nie dostalam.
>
>Nina

no to "niezle" ze tak powiem.