Jak ubic dziadow, przepis : Jaki adres ATCOM ?

Autor: Grzegorz Szysz/lo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Tue 21 Apr 1998 - 20:30:30 MET DST

><info_at_atcom.net.pl>

> Ale uwaga - napisalam do nich z prosba o usuniecie mnie z tej bazy i
>dostalam komunikat:
>//-----
> ----- The following addresses had transient non-fatal errors -----
>orka_at_beauty.atcom.net.pl
> (expanded from: <info_at_atcom.net.pl>)
>//-----
> Czyli rzeczy wymaga cierpliwosci.

Przepis, jak nalezy zapetlic poczte u tych oslow. przez nocke
powinno im zdrowo nabic dyski :))))))))))))
Poczte moze im zapchac kazdy, kto niekoniecznie sie zna na internecie.

1.Nalezy uzyc Internet Explorer, albo Netscape Navigator
2.Nalezy w ustawieniach do poczty, wpisac:
   A.Twoj wlasny adres (Your Email), jako info_at_atcom.net.pl
   B.Jako adres zwrotny (Reply To Address), jako info_at_atcom.net.pl
3.Nalezy wyslac list, o dowolnej tresci na adres:
           info_at_atcom.net.pl, np. poslugujac sie ich
           wlasna strona internetowa, umieszczona
           pod adresem http://www.atcom.net.pl

Jaki to przyniesie skutek ? sadzac po komunikatach powyzej,
nadany list zostanie odrzucony. ale UWAGA! zostanie odeslany na ich
wlasny adres, co spowoduje kolejne odrzucenie, i kolejne odeslanie :))))

powodzenia.

aha, bym zapomnial
4.Nalezy potem przywrocic pierwotne ustawienia, dla pozycji Your Email,
   oraz Reply To Address