Re: Atcom

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_andy.pse.pl)
Data: Tue 21 Apr 1998 - 16:44:00 MET DST

Jaroslaw Rafa wrote:

>Zlosliwosc mozesz sobie darowac, a co do meritum sprawy, to ja tez nie znam
>zagranicznych ustaw, ale niewatpliwie wiem (i Ty tez wiesz), ze one istnieja,
>i to znacznie dluzej niz nasza. Sadzisz ze chronia dane tamtejszych obywateli
>gorzej niz genialny twor prawnikow postkomunistycznej RP? ;->

Uwagę ze złośliwościami też możesz sobie darować - samemu nie rzadko
stosujesz złośliwości. -)

Widzisz, nie masz żadnego argumentu poza bełkotem pseudo-politycznym o
postkomuniźmie, ja natomiast bardzo bym chciał żeby się wypowiedział prawnik.
Niestety nie pierwszy i nie ostatni raz przekonuję się że:
1. prawnicy nie czytają Usenetu a konkretnie grup pl.*
2. dyskusja dochodzi do etapu że już wszystkim się argumenty kończą
a zaczyna bełkot polityczny

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.