Re: Autocenzura TPSA a dyskusja na temat cenzury www/usenet/e-mail

Autor: Wojciech Małek (wmalek_at_cst.tpsa.pl)
Data: Tue 21 Apr 1998 - 16:29:20 MET DST

Dariusz wrote:

> Ten watek laczy sie z dyskusja na temat cenzurowania ( administrowania
> grupami usenet), ktora byla prowadzona pod tytulem:
> "Spam a prawo" , "...cenzura www/usenet/e-mail "
>
> Opierajac sie na tamtych doswiadczeniach nalezaloby oczekiwac od
> TPSA ustalenia zasad udostepniania USENET z deklaracja podejmowanych
> czynnosci autozensorskich + filtrowanie postow do usenet,
> jezeli takie dzialania sa zamierzane/prowadzone przez administratorow
> TPSA.

Nikt nie robi i nie bedzie robil zadnej cenzury, chyba ze rozumiec przez to
filtry antyspamowe, nie wnikaja one jednak w tresc przesylek, lecz sposob jej
wyslania (upraszczam).

> Zatem ktore grupy sa/beda dostepne .

Moge mowic tylko o tych, ktore sa dostepne, nie wiadomo co nas czeka.Z sieci
TPNET wszystko oprocz alt.*
Z poza TPNET pl.*

> Czy wszystkie posty do usenet sa publikowane, czy tez sa wstepnie
> czytane i udostepniane sa jedynie te, ktore przejda przez cenzure ?

Czytam tylko te, ktore nie maja adreu nadawcy a obiorca jest nieznany ;-)

> Znajomy juz dawno mi zwrocil na to uwage, ze TPSA dajac dostep do
> grup z pornografia w jakis sposob narusza prawo .

w jaki???

Wojtek Malek