Re: cenzura TPNETu?

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_ares.phys.uni.torun.pl)
Data: Tue 21 Apr 1998 - 15:10:12 MET DST

Jacek Pietraszek <pmpietra_at_cyf-kr.edu.pl> writes:

> BlackHack / 69 <bh_at_kki.net.pl> wrote:
> : i po czwarte zadnej wladzy nie uda sie zapanowac nad ludzmi
> : wyposazonymi w tak potezne narzedzia jakimi sa komputery
>
> Mozna, mozna i to jeszcze jak :-( Pomysl o rozwiazaniach chinskich
> (oczywiscie "ludowych"). Komputerem nagana i czolgu nie pokonasz...

I vice versa. Bylo kiedys takie grafiiti: pala nei zatrzymasz mysli,
mysla nei zatrzymasz paly" i obrazek zomowca.

Siec daje sporo nowych mozliwosci (szyfrowanie, elektroniczny
niezniszczlany samizdat), jedynym wyjsciem jest odciecie sieci, a bez
danych z inetu niedlugo nie bedzie mozna nic powaznego zrobic. Ciekawy
problem..

  Alex

--
Janusz A. "Alex" Urbanowicz, student of physics, Toruń DHP network admin
e-mail: Janusz.Urbanowicz_at_bofh.org.pl WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/