Re: problem z protokolem SMTP!

Autor: Mała Mucha (hocking_at_polbox.pl)
Data: Sun 19 Apr 1998 - 22:14:19 MET DST

Sun, 19 Apr 1998 18:28:25 +0200, Pawel Bajorek <pawel_at_radio.com.pl>
napisał(a):

> [...]

To w/g Ciebie jakie max ramki powienien przesyłać ? Bo sprawa nie jest
prosta. Taki nt nie pchnie ramki dłuższej niż coś koło 1470. Pisze o
jakimś "...needs DT set". Oczywiście mowa o ramce niefragmentowanej.
Fragmentowane też nie chodziły. No to gostek skonfigurował routery na
1400. W sumie i tak dało się puszczać dłuższe. No, ale poprawiło się
na tyle, że fragmentowane już chodziły. Cóż z tego skoro serwer poczty
nadal nie chodził. Wywalili ten router pozostawiając tylko modem
(router postawili tylko po to by sprawdzić łącze bo się rozłączało) i
teraz poczta chodzi, niusy chyba nie (nie mam pewnego serwera do prób)
i stąd de facto nie wiem jak z łączem. Zmęczyło mnie to. Te gostki nie
radzą sobie i tyle. A mnie interesuje jak sobie to zmierzyć dokładniej
i określić czy już jest prawidłowo czy jeszcze nie. Sprawdzanie czy
działa przeglądarka jest zbyt mało wartościowe.

>rzeczywiscie przegladajac statystyke interfejsu sieciowego mojego
>serwera widze dosc spora liczbe retransmisji w stosunku do calkowitej
>liczby udanych transmisji....
>tylko z kim rozmawiac w NASK-u? raz juz dzwonilem to sugeruja problem po
>mojej stronie choc jednoczesnie skierowali mnie do Mirka Luca (ale
>gdzies wyjechal), czy jest w NASK-u ktos jeszcze kto moze ewentualnie
>pomoc?

E tam wyjechał, zawsze ktoś jest. Nastaw się na wiszenie na drucie bo
inaczej nic nie zdziałasz.

ps. Postaraj się zrobić to w czasie krótszym niż miesiąc. Mnie tyle
czasu wciskali różne kity. Nadal wciskają, ale łącze jakoś chodzi.