Re: problem z protokolem SMTP!

Autor: Pawel Bajorek (pawel_at_radio.com.pl)
Data: Sun 19 Apr 1998 - 18:28:25 MET DST

Ziemek Borowski wrote:

> zmuś NASKowców by pogrzebali przy ostatnim ich routerze...
> część z ich routerów to jakieś whelfleet,y które trzeba tak co dwa
> miesiące robootować (przynajmniej ja miałem takie objawy i pomoga
> sytematycznie grzebanie i reboot).
>
> BTW. sprawdź jak duże ramki Ci przepuszcza, jednym z objawów jakie
> miałem to nie puszczanie ramek 1500 (i po prostu je gubił, nawet nie
> odrzucał, czy fragmetnował)
>
> --
> Ziemek Borowski http://faq-bot.usenet.pl/
rzeczywiscie przegladajac statystyke interfejsu sieciowego mojego
serwera widze dosc spora liczbe retransmisji w stosunku do calkowitej
liczby udanych transmisji....
tylko z kim rozmawiac w NASK-u? raz juz dzwonilem to sugeruja problem po
mojej stronie choc jednoczesnie skierowali mnie do Mirka Luca (ale
gdzies wyjechal), czy jest w NASK-u ktos jeszcze kto moze ewentualnie
pomoc?

--
Pawel Bajorek, administrator sieci
Wydzial Informatyki, Polskie Radio SA